3 aylıkken rotayı yaptırdım ben kızıma 270 tl idi fiyatı yanlış hatırlamıyorsam. 4.ayda nimernix yaptırdık menenjit aşısının biri onun da fiyatı 280 tlydi. 5.ayda şimdi diğer menenjit aşısı olan bexero ve rotanın ikinci dozu yapılacak. Sağlık ocağına sordum beraber yapılmasında sıkıntı yok dedi ama doktorumuz bexero ateş yapar biraz gitmeden calpol içir dedi. Bu zamana kadar hiç bir aşı sıkıntı yaratmadı ama bakalım göreceğiz bu ay. Bence maddi durumunuz varsa aşıları yaptırın. Ben en başta çok araştırdım bir sürü doktorla bizzat konuştum her türlü artıları eskilerinden fazla. İlerde pişman olmaktansa şimdi önlem almak daha doğru geliyor bana.