Masall29 bana doktor çok kalabalık bir aile değilseniz çok misafiriniz de olmuyorsa bebeğin biraz büyümesini bekle dedi ne zaman yaptiricagimi söylemedi sadece rota aşısı için 3 ve 5 ayda yaptır kesinlikle geçmesin zamanı dedi 24 haftalıktan önce bitmesi gerekiyormus rota aşısının