azicikgobekatalim happypoy maşallah, darısı başıma. Dün gece belki 30kere bölündü uykum. Gözü kapalı ağlıyo,2 dk emip bırakıp ağlıyo sonra tekrar emiyor. Yan yana yatıyoruz zaten hiçbir şey anlamıyorum uykudan. Dişten önce uykusu iyi miydi bebişinizin?
aslymom cerenelif2024 napcaz zormuş ya gün içinde ağlamıyor ama uyku çok sıkıntı gece sürekli uyanıyor kameradan bakıyorum her saat uyanmışız
happypoy aslymom ya benim ilk bebeğim zaten çok fazla bilgim yoktu ama dişini kontrol ettiğimde hiç kızarıklık şişlik yoktu bugün bi baktım çıkmış
aslymom happypoy minik çıkıyor sonra yavaş yavaş mı uzuyor ve 2 alt aynı anda mı çıkıyor süreci bende hiç bilmiyorum 😅
happypoy aslymom her bebekte farklı oluyor canım benim ilk alt sağ taraftaki çıktı ikisi arasında 1-2 hafta oluyormuş galiba önce minicik çıkıyor sonra uzuyor
cerenelif2024 aslymom ay valla bizde sabahları berbatız. Kaşınmaktan ağlamaktan bitiğiz. Gece çok ağlıyorsa calpol veriyorum 1 çay kaşığı daha rahat uyuyor
ozlemozkan happypoy maşallah inci gibi dişleri olsun inşallah 🥰 benim kızım da 4 ay 20 günlük geçen gün beyazlık fark ettim sizde süreç nasıl oldu kabarıklık beyazlık gördünüz mü gördüyseniz ne kadar süre sonra çıktı çok heyecanlıyım o beyazlığı gördüğümden beri 🤗
ozlemozkan happypoy altta birşey göremedim şu an üstler böyle ilk önce üstte çıkan da oluyormuş sanırım