ozlllem damlalinadeniz çok haklısınız aslinda her silmesi sonrası devam etmeliyim. Cok teşekkür ederim
ozlllem Elflnykt benim büyük oğlumda bir buçuk yasda öğrendi 2 yas olmadan iyice oturmuştu. Şimdi küçüğüne başladık şimdilik iyi gidiyor çok şükür. Emmeden kesme olayida araya girince biraz zorluk oldu benim için.
ozlllem cnslsfr hiç denemedim. Ama gece artık baslicam insaalah. Bu toplu bilgiler beni çok aydınlattı. Çok teşekkür ediyorum