ozlllem ben hamile kaldığım için oğlumu sütten kestigimde 14 aylıktı. Bir cuma günü uyandık ve hiç vermedim. Bant yapıştırdım siyah bantlardan göğüs ucuma da. Her istediğinde gösterdim bak be olmuş pis olmuş dedim. Korktu kapattı. Biraz zor oldu ama başardık. Dışarıya çıkardık, park, arabada gezme, şarkılarla dans etme aklına ne gelirse yaptim. Yanımda annem vardı ilk 2 gün daha sonra tek mücadele ettim. Özelikle geceleri çok huysuzlandi emmek istedi uyumadı ama dayanmaliydim. Pes etmeden sabır çeke çeke direttim.
Lakin sizin bebe büyümüş aklı bazı şeylere erecek olgunluğa varmış. Sirke, çemen, salça gibi gıdaları meme ucunuza sürüp pis olmuş bak tadına diyerekten konuşmaya çalışın. Bantı söküp atabilir çünkü. Zor olacak emin olun ama imkansız değil. Rabb’im kadinlara nasıl doğum yapmayı nasip etmiş zor ama imkansız değil bu da ona benzer bir şey. Alışkanlığını bırakması zor olacak rabbim yardımcınız olsun inşallah ❤️. Sormak istediğiniz başka bir şeyler varsa detaylıca anlatmak isterim 🌹