Goktugbebek06 benim beta hcg düşüktü, keseyi geç gördük gördüğümüzde boştu, kalp atışını bile geç duyduk ama çok şükür hiç sağlık sorunu olmadan gayette boyu kilosu iyi halde doğdu. Hatta karnımda 7. Ayına yakin hissettim herseyi o kadar geç olmuştu hemen moralinizi bozmayın bence