Goktugbebek06 Tövbe tövbe neye göre böyle konuşuyorlar ki ben 5.67 ile öğrendim. Kanamanız bir şeyiniz mi vardı böyle diyorlar. Değerin öğrenildiği yükseklik veya alçaklık önemli değil önemli olan Bu değerin 2 günde bir düzenli artması yani bana bu şekilde söyleyen bir insanın yanına ben bir daha gitmezdim hatta değiştirebilirsem mümkünse değiştirirdim daha doktor muayenesi yok ortada bir şey yok Bu şekilde bir şey söylenmez insana