bana1cocukyetti Tubanurrr Benim eşimde vardı aldırdı, genel cerrahi yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam bu işlemi. Çok acılı ağrılı bir işlem değil, iz de kalmıyor en azından benim eşimde kalmadı. O bölgeyi uyuşturup alıyorlar küçük bir operasyon gibi düşün🌸
aremgi @Tubanurrr merhaba benimde sol göz altımda siğil vardı biraz daha elmacık kemiğine doğruydu deprem bölgesindeyim sayılı özel klinik ler vardı doktor olarak çok yüksek fiyatlardan bahsettiler et beni yakmak için bende güzel salonunda ucu uçlu kalem gibi olan bır sıcak materyal e yaktırdım ilk 1 ay kadar yeri belliydi kahverengi duruyor du yanıktan dolayı ama geçti izi bile yok şuan da tabiki imkan varsa cildiye doktorunun yapması daha doğru benim imkansızlık dan dolayı güzellik merkezini seçtim ama sorun yaşamadım.
Bebegimben1 Tubanurrr benim boynumda et beni vardı denize gittim üst üste bı kaç sefer. ilk önce rengi siyah oldu baya korkmuştum sonra kendiliğinden düştü 😂