Merhabalar sevgili anneler benim bir sorum var yüzümde gözümün altında bir et beni çıktı ve çok rahatsız ediyor daha önce et beni aldıranlar nasıl bir işlem uygulanıyor acaba iz kalıyor mu cildiye yemi gitmek gerekiyor ameliyat gibi mi oluyor acaba nasıl yapılıyor