aven busraaam valla evet geliyor gelmiyor diyemem burnumu dayayip koklayinca aliyorum kokuyu ☺️ ama zaten cok sık degisitiryrm.Beze hic acimiyorum onemli olan pisik olmamasi cok sukur hic olmadı.Cildide cok hassas bu arada
busraaam aven ben burnumu dayamasam da hemen koku geliyor çiş yaptı diyorum ama bez koku veriyor bence bende başka beze geçsem mi diye düşünüyorum pişik yapmadı ara ara oluyor krem sürüyorum