Tugce0142 ben hiç öyle bir durum yaşamadım aksine normal cırtlı bezde primada küçük gelince taşma olmuştu karnından çıkıyordu külot bezi bende ablam da kullanıyoruz ikimizde çok memnunuz asla sızma yapmıyor, mesela ben bugün en son akşam saat 7 gibi altını değiştirdim sonra dışarı çıktığımız için uyudu gece uykusuna geçti sabaha kadar eminim taşma olmayacağına