kuzeysemihbeyza cimcime1018 herkes öyle hızlı geçiyor diyor ama bana sanki hiç Aman geçmiyor gibi geliyor çok teşekkür ederim 💓
cimcime1018 kuzeysemihbeyza Şimdi sana öyle gelir bana da öyle geliyodu ama gerçekten hızlı akiyomus zaman anlayamadim 🥺🥰
Aren2023 kuzeysemihbeyza olsun siz emzirmeye devam edin yakında sarılığıda geçecek kilo alımı da hızlanacaktır. Birde bende sezeryan oldum biraz sancılı acılı ağrılı bir süreç ama geçiyor. Şimdi oğlum 16 aylık ne ağrım ne sızım ne de dikiş izin doğru dürüst kalmadı bile biz anneler çok güçlüyüz o yüzden kendinize güvenin ve bebişinizi emzirmeye devam edin
kuzeysemihbeyza Aren2023 uykusuzluktan o güç birazz azalıyor artık dayanacak halim kalmadı sanıyor insan ama bebeği için dayanıyor . Zor zamanlar ama tatlı zamanlar dediğiniz gibi geçecek hepsi inşallah 💓
Purpleblueyellow Benim de bebeğimin sarılığı vardı hatta fototerapide yattı. İki saatte bi kaldırdım zorla ve emzirdim. Sonuç: şu an iki aylık ve sarılığı tamamen geçti. 6 kilo oldu ve her gece iki kere emzirmeye uyanıyor kendi kendine.
kuzeysemihbeyza Purpleblueyellow bende gece kendim kaldırıyorum yoksa uyuyor . O isiklli kuvezde bebeğim yanıyordu az daha çok zor orda beklemek
Gunes-1 kuzeysemihbeyza kuzeysemihbeyza tabii devam, zaten iki ya saat başı emzirmeye gerek kalmayacak