1mommm hem çok üzüldüm hem şok oldum ama galiba en çokta size kızdım. Kardeşinizin rahat tavırlarını, yigeninizin saldırgan yönünü bildiğiniz halde hala kızınızı oraya bırakmışsınız. Burda anne olarak ihmali siz yapmışsınız. Karşı tarafı terbiye edemiyorsanız bağlantıyı koparacaksınız. Kardeşim annem babam hatta kocam bile olsa yavrumdan önemli değil. Ona fiziksel yada zihinsel zarar veren hiç kimseyle muhattap olmam. Kolundaki ısırık işin sadece somut kısmı birde çocuğun iç dünyasında ne yaralar var kim bilir. Yigeninize üzülmek, kardeşinize kızmak yerine bence kendi evladınızla ilgilenin. En azından kendini koruması gerektiğini bilsin ve buna izin vermesin. Üzüntümü sert bir dille ifade ettiysem kusuruma bakmayın ama en korktuğum en üzüldüğüm şeylerdir bunlar. Kendinize ve kızınıza çok dikkat edin. Kardeşiniz yaptığı yanlışı anlayıp oğluna gerekli terbiyeyi verene kadar da görüşmeyin bence