rumeysa06 Valla benim de kenarları çok aciyordu kızarıyor du eğilip göbeğimi iyice çekip bakınca kızarmış görememiş im ayaktayken oralar bi acıyor du yanıyor du hemen oturuyordum ağrıyor du parol içiyordum 10 günde kendimiz e bakabiliyorum yavaş yavaş iş yapmaya başlamışım ağır kaldırmıyor dum tabi inşallah çabuk geçer sizinde geçmiş olsun