rumeysa06 sızlaması acıması normal hangi tarafı sızlıyorsa orası dikilince birim yeriymiş kadın doğumcum öyle söylemişti. Benimde hep bir tarafı daha çok acı hissettiriyorsun. Dikiş birim düğüm yeriymiş. Zamanla azalacak geçecek. 27 ay oldu doğum yapalı hala ara ara sızlar dikiş yerim fazla ev işi yapayım ağır taşıyayım falan sızlar hissettirir bir işlem yapıldığını. Çok geçmiş olsun güzel anne