yavrupandaannesi GezginPaNDa erkekse yaramaz olmama ihtimali yok 😅isimle alakası yok yani doğdu gereği öyleler 😅
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yavrupandaannesi Bence var. Benim oğlum da herkes ne kadar şanslı olduğumu, ne kadar uslu bir çocuğumun olduğunu söylerlerdi. Birde kızım oldu,tam tersiiiii
yavrupandaannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bence yok fıtrat gereği erkek çocukları daha farklı oluyor