Deletedmom_215 Kızlar abim ve eşi erkek çocuk bekliyor bebeğinde de iki isimde kararsız kaldı. Hangisi kulağa daha hoş geliyor sizce? Yengem adına yazıyorum farklı görüşler duymak istiyor:) Uygar mı yoksa Batuhan mı ?
OptimusPrime Deletedmom_215 Batuhan çok var. Benim çok sevdiğim bir isimde değil. Ama Uygar çok asil her çocuğa uyan bir isim. Kulağa da hoş geliyor. 💙
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Herkes Batuhan demiş. Ben Eşime de sordum, Uygar ı seçti 😂fikrimiz aynı dedim :))
yavrupandaannesi Deletedmom_215 Batuhan 🤍 Altınordu devleti kurucusudur başarılı bir hükümdardır aynı zamanda .anlam olarakta gücü temsil eder kuzenimin adı kendi oğluma koymayı düşündüğüm isimdi ama vazgeçtim sevdiğim ender isimlerdendir 🧿
yavrupandaannesi GezginPaNDa erkekse yaramaz olmama ihtimali yok 😅isimle alakası yok yani doğdu gereği öyleler 😅