ccanasli Newmomm345 ayy 60 kilo ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim şimdi 64 kiloyum ama evlenmeden önceki kiloma dönmek istiyorum (52) o yüzden mesajını aldım bende varım shemcjdjdn
Buket57 yagmur_vera ohh maşallah Allah bağışlasın adıyla sağlıkla büyüsün 🤲 Erkekler biraz fazla yoruyorlar diye duyuyorum ama bakalım yaşayıp görüceksiniz artık 😄
Newmomm345 feraye07 ya çok sevinirim bugün Ayın 1 i ağzımızı tutuyoruz ve istediğimiz kiloya dönmrk için çaba gösterelim inşallah 1 ay sonra tekrar görüşelim pes etmek yok başarıcaz
almila16simge Sözde temmuz ayında başlayacaktım diyete ama ben onun yerine yemeyi abarttıkça abarttım yarın bende başlıyorum öyleyse🥰 artık sabahları kalktığımda topuklarım çok fazla ağrımaya başladı ve kendimi acayip hantal hissediyorum
Newmomm345 almila16simge Bende öyleyim gerçekten kilo insanı fazlasıyla yoruyor bize katılmana sevindim pes etmek yok istediğimiz görüntüye ulaşacağız Allahın izniyle bir ay sonra görüşelim 2 kilo bile versek kardır kendine iyi bak 🤍🙏
Pnr22 Newmomm345 bende 77 ile hamile kaldım 80 ile doğum yaptım 4 ay oldu oglusumu kucağına alalı 81 kilo ile kaldım.Gobegim şiş üst ve alt karın olarak emziriyorum ne yapalım yaaa🥴🥺🤣
Newmomm345 Pnr22 Ah ah şu kilolar ama umarım istediğimiz görüntüye dönüşürüz diyete başlarsan 1 ay sonra tekrar görüşelim 😁🧿
Newmomm345 icos çok sevinirim canım 1 ay sonra görüşelim 2 kilo bile gitse kar başarıcaz biz güçlüyüz ☺️❤️
cicekkiz20 Newmomm345 bende 5 aylık anneyim diyetisyene gidiyorum emziriyorum diyetisyenim günde 1 bardak olmak şartıyla icebilecegimi söylemişti ben içiyorum 1 buçuk aydır bir sıkıntı olmuyo
Deletedmom_119 cicekkiz20 emzirirken nasıl bi dieyt yapılıyor acaba bizde 5 aya gireceğiz ama ekmek tatlı kesip sağlıklı besleniyordüm sütüm azalmış
perakus Newmomm345 ay bu kadar olur aynı 100 le doğuma girdim 85 im şu an😂 takıldım kaldım bugünden itibaren diyet yapıcam dedim kahvaltı yapmadan carsıya cıkmıstım gittim börek aldım kendime 😂😂 valla motivasyona ihtiyacım var
Newmomm345 perakus Bugün ayın biri canım dert ortağım bundan sonra ağzımızı tutuyoruz kendimizi mutlu zayıf ve bakımlı görmek istiyorsak bence başarabiliriz bugünden itibaren bende abur cubır ne varsa kesiyorum 1 ay sonra görüşelim pes etmek yok biz güçlüyüz 😇😇🥹☺️
cicekkiz20 Newmomm345 Bende 70 kiloyla hamile kalıp 95 le doğuma gittim 84 le diyetisyene başladım 2 ay oluyo artık 9 kilo verdim sütümde etkilenmedi şuan 75 de takılı kaldım çünkü 2 haftadır çok tatlı yeme isteği geliyor tekrardan toparlanmam lazım bakalim hedef 60 inşallah vereceğiz bu kiloları biz kadınlar istediğimiz herseyi yaparız 🥰
Newmomm345 cicekkiz20 Tabiki canım 1 ay sonra görüşelim yepyeni bir sayfa açıyoruz önce sağlığımız için 🥰🥰
LezizeNine Buket57 aynen valla çok haklısın göz önünde oldu mu ben de tutamıyorum işte bi süre yapmaya çalışıcam inşallah fayda görürüm çok sağol canım benim 🥰😘🌸
Buket57 LezizeNine bence yapabilirsin sende insansın bende ben yapıyorsam sen neden yapamayasın ki öyle düşün🥰 inşallah istediğin kiloua hedefine ulaşırsın🙏
perakus Newmomm345 evet bende kendimi zayıf bakımlı güzel görmek istiyorum😂 valla henüz bişey yemedim bebişim uyudu onla yatarım biraz inşallah yapabilirim hareket spor yüzme ne yapabiliyorsak onuda ekleyelim. Haftalık bile güncelleyebiliriz 1 ayı beklemeden. Motivasyon olsun birbirimize
Newmomm345 lokum_ Canım istersen başarabilirsin kendine güven bir diyetisyenle görüş bakalım ne dicek sana güveniyorum 😇