LezizeNine diyete başlamamın en önemli nedeni kızımla gittiğim oyun alanlarında onunla birlikte aynı şeylere binememek olmuştu 😔 çok kafama taktım ve inat ettim açıkçası.
Kesinlikle yememek gerekiyor,sabah normal kahvaltı tam buğday ekmeği ile birlikte azıcık,öğlen yemek yemiyorum kefir,kahve gibi şeyler içiyorum,akşamda 5 den sonra asla ağzıma bişi sürmüyorum bence en önemlisi de bu 😊 ve inanmak lazım mutlaka ben uzun boyluyum aslında kilom belli olmuyor ama sağlığım için veriyorum,aynaya her baktığımda kilo verişimi gördükçe daha da hırslandım ve böyle devam bakalım..