TulayGeriDon Sakın bacımsuu bak hadi senin 2.çocuk olur sorun değil benim 3. Çocuk demem benim fiziksel ve ruhsal olarak atomlarıma ayrılmam demek 🤣🤣🤣 biliyorum kesin o da kolik olur 🤣 Varya melisa gece 1 de bir uyandı yarım saat arayla uyudu uyandı belkide uyumadı ben uyuduğum için uyudu sanıyorum neyse sabaha kadar ağladı ve şimdi insallah uyur hiç uyumadı ya