Bernauslu bizim hastaneden eve geldiğimiz ilk gün resmen ağlamaktan sesi kesildi morardı çocuk elimizde , nefes alamadı . O an yaşadığım korkuyu hiç unutamiycam sanırım😭😭25 günlük olduk, hala aynı sancılar devam ediyor , ödüm kopuyor her ağladığında..emzik vermek zorunda kalıyorum yeter ki ağlamaktan nefesi kesilmesin diye🤦♀️🤦♀️