ikranefesmoms Aralik anneleri ne durumdasiniz? Benim bebis uyumuyor gazi cikariyor ama neden anlamis degilim.karni tok,alti temiz.valla kizimi cok seviyorum ama 2.cocugu herhalde yapmam perisanim ya.bizimki erken basladi daha 1 ayda mahvoldum resmen.
Bahar_1 ikranefesmoms yaaa bende aynı durumdayım. Ne Uyku kaldı ne düzen. Gaz için zeytınyagı içiriyorum 1 çay kaşığı çok rahatlatıyor
littleangel ikranefesmoms 22 günlüğüz biz de hiç uyumuyoruz.. altı temiz , karnı tok, gazını da çıkardı ama bes dk dalıyor sonra geri uyanıyor🤷♀️Gece de gündüz de böyle .. neyi var anlamıyorum ama simdiden çok yoruldum 😔😔
Masalseyhan ikranefesmoms mrb ben varim canim. Ayni sorun bizdede oluyo inan. Hergun olmasada arada bi oluyor.. karni tok alti temiz ama aglyor susmuyor bu sanci gelip gidiyormus Gaz sancısi.. ben cok arastirdim bu donemlerde oluyormus maalesef
mehtapelifada ikranefesmoms Her yemeğinize kimyon atın. Rezene çayı için. Sütten bebege de geciyor. İki saatte bir emzirin ama emzirirken arada uyuyupkalıyorlar ya memede, o ara bi gaz alıp tekrar emzirme işini bitirin. Mümkünse bi on bes dakika göğsünüzde uyutun ve o ara sırtını sıvazlayın yine gaz cıkacaktır. Ondan sonra rahatca uyurlar.
littleangel Bahar_1 bebeğiniz kaç günlük ? Ben de zeytinyağı içirmeyi düşündüm ama daha cok küçük . Ağır gelir diye vermedim .. zinco aldık onu verdim aslında gazı çıkıyor ama çocuk yine de sancılanıyor 🤷♀️
Bahar_1 littleangel 44 günlük canım. Bende damla kullanıyorum ama fayda etmiyor 1 gün veriyorum 1 gün vermiyorum yağı. Baya rahatlattı
ikranefesmoms littleangel canim sen bebege icirme kendin ic zaten o senin sütünden gecer.kesin kimyonu dene ama
esrazkrn Bendede durumlar aynı ama çareyi rezene ve tane kimyon içmekte buldum tamamen geçmiyor ama en azından bir nebze hafifledi
esrazkrn littleangel tane kimyon günde 1 defa 1 cay kasigi ağzıma atıp çiğniyorum yada 1 su bardağı ile demleyip içiyorum
DerinY Arkadaşlar galiba aralık ayı bebeklerinin genel mizacı böyle bende geçen sene 14 aralık ta doğum yaptım 1 yaşını geçti durum hala aynı.
Azygos DerinY yapılan çalışmalarda kolik insidansı kış bebeği erkek bebek ve sezeryanda daha sık görülmekteymiş
ikranefesmoms mehtapelifada inanin tüm bunlari yapiyorum ama yine gazi oluyordu dün rahat uyuduk bakalim bu yolda nasil gidecek.
Tazeanne-25 ikranefesmoms al bendende o kadar 29 günlük bebegım gazlarını cıkarıyorum ama sabah ve akşam aynı sancı çekiyor napcam blmyrm😑😑
ikranefesmoms Tazeanne-25 bebise masaj yapiyor musun annesi? Ters yatirmayi da dene ama yaninda dur birakma oyle.kimyon deneyin cok faydali oldu.kiraz cekirdekli kemer var e bebekte ona da cok iyi diyorlar.
Bernauslu ikranefesmoms benim kızımda 1 aylık tam. Dün başladı gaz sancısının sürekli emmek istedi geceye kadar uyumadı doğru düzgün sabaha kadar bağırdı hep ağlamıyorda bağırıyor karnına çekiyor bacaklarını giyediremedik bile o kadar kötüydü. Hep böyle mi olacak cok üzülüyorum o ağladıkça.
ikranefesmoms Bernauslu valla bernacim bizde öyleyiz iste ıkınıyor aglamasa bile ama ıkındıkça gıcık olup sonra agliyor.ayaklarina sicak su yapip koydum kaynar olmayacak sekilde,birde tam ayagina degdirmeden.faydali oldu gibi.haa birde kimyonun cok faydasini gördüm her yemege koyuyorum simdi rahat çıkarıyor gece uykusu düzeldi gibi.bugun tekrar bakacagim.
Bp33 4.5 - 5.5 haftalar arası atak haftaları huzursuzlukları ondan. Bir de doktor gazı çıksa bile ıkınmaya devam eder bebekler demişti. Bizimki de rahat çıkarıyor ama sürekli uyurken ıkınıyor
ikranefesmoms Bp33 yaaa ama o kadar garip bir durum ki insan üzülüyor ıkınırken cani aciyormus gibi geliyor 😔
Bernauslu ikranefesmoms bugün iyi biraz daha çok şükür aşırı kötü olmadı ama kimyon kaynatıp içtim hummana rezene çayı içtim doktorun verdiği damla ve şurubu düzenli içirdim. Uyudu şimdi dediğiniz gibi sıcak bez koydum karnına inşallah böyle olur hep acı çekmesin kuzular. Kıyamıyorum bağırıp ağlamasına.
Tazeanne-25 ikranefesmoms kimyon kendımde içtim bebegede 1 çay kaşığı denedım rezenede aynı şekıl valla kaç tanede damla aldık ve sonuc aynıydı bugun zınko aldık bakalım nolacak 😑