NaimeYilmaz prima Premium care her zaman taşırdı hem çiş hem kaka taşıyordu. Hem de daha bir kere işemeye bile. Sanırım Türkiye’de üretilen bezlerde üretim hatası var. Ayrıca çok kötü kokuyor. Harmonie Pişik yaptı. Molfix pure and soft aldım daha paketi açar açmaz çok kötü plastik kokuyor. Beze bakınca ön kenarları çok kısa açılıyor. Bir de pamuk oranı çok az. Babydream öko wihdlen kötü kokmayan bol pamuklu bir bez ama onun da beli iz yapıyor ve bir kere bel cırtı kopmuş bebeğim gece ıslanmış hep. Hala iyi bez arayışındayım, parası hiç önemli değil.