sumeyyesummer
Bebeğim 2 aylık her iki bezi dönüşümlü olarak kullanıyorum goonn daha kaliteli pamuklu yumusacik arastararak goonn 1 numara almıştım bebeğim doğmadan önce ama goonun yeni doğanı diğer yeni doganalara nazaran daha büyük BİM’in yeni doganini kullanmak zorunda kaldım uzun saatlerce poposuda kalmadığı sürece çiş çok dolunca çıkabiliyor benim en büyük korkum pisik her zaman olmadi sonra bebeğim 2 ay olunca goonn kullandım o daha kaliteli geldi bana