ibi muhammedalin bnm oğlum da 17nisan 2020 li hiç öyle bir sorun çıkarmadılar direk tam deyip kayıt ücreti istediler siz bilirsiniz yine bn göndericem
Ashellinko ibi Bizde doğudayız senelik olarak 1350 istediler. Baya uygun geçen sene devlet okuluna aylık olarak verdik o parayı.