Benim sorum farklı olacak kızım 3 Nisan 2020 doğumlu bu sene anasınfına yazdırmak istedik okul müdürü kızınız 4 buçuk yaşında olacak sınıf arkadaşları 5 yaşında olacak o yüzden sıkılabilir 5 yaşındaki çocukların yapacağı şeyleri yapamayabilir demiş acaba öyle mi ? Bide bu sene de seneye de yollayacam 2 sene üst üste anladığına gitse sıkılmaz mı acaba bu durumu yaşayan var mı 🌸