ferahmete oğlum 23 aylık sıfır ekran gittik şimdiye kadar. Sabah altıda uyanır, kahvaltısını yer güneş çıkana kadar oynuyoruz bahçede sonra balkonda kuvetinde oynuyoruz, akşam yemeğini yapıyoruz, o genelde magnet puzzle mutfakda birşeyle oynuyor yada soğan soyuyor barbunya ayıklıyor🤣
Yemek hazır olunca yemek yiyoruz. etkinlik kitaplarına bakıyoruz, sonra kitap okumaca, sonra uykuya dalış maksimum 1 saat uykuda ben evi topluyorum uyanınca oyunlara başlıyoruz, oyun hamuru puzzle, ingillizce hikayeler, kuklalar, legolar… 5 gibi park saati 7 ye kadar filan aşağıda parkda koşuyoruz. Sonra eve çıkıyoruz akşam yemeği yiyoruz. Yine oyun oynuyoruz 9 da duş alıyor ve kitap okumaca 22.00 gibi uyuyor. Ertesi sabah yine altıda kalkıyor🤣🤣 yani zor ama imkansız değil