ferahmete mayıs ta 3 yaş oldu. Haziran ayında başladık her crt 15 dk. İngilizce şarkılı çizgi film izliyor.
Zor çok zor, bazen delirecek gibi olduğum, ağladığım zamanlar oldu ve oluyor. Ama meyvesini alınca gurur duyuyorum.
Benim ailem 10 saatlik uzakta kayınvalidem zaten yok. Eşimin akrabaları da 12 saat uzaklıkta. Çocuğumu 1 saat bırakabilecek bir komşum, yakınım, arkadaşım yok.
Ama bir şekilde oluyor. Bütün zamanı onunla geçiriyorum, gerekirse hiç bir iş yapmıyorum.. 😊