gamze08 valla bu konudan çok çektim hemen tecrübelerimi aktarıyorum. Ben hip sma herşeyi denedim en son bebelac kullandım. Ve bebelacı 16 aylık şuan hala kullanıyorum. Aynı şekilde kakasını yapamıyordu çok sıkıntı çektik. Şimdi öncelikle her mamanın içine zeytinyağ koy bu hayatını kurtarcak. Ve bir çay kaşığı falan değil birazcık daha fazla koy hem güzel kilo yapar hemde kakayı çok yumuşatıyor rahatlatıyor. Bi de düzenli duş aldır bu da çok önemli . Ben zeytinyağ koymaya başladıktan sonra aniden çok rahatladım tabi duşunda etkisi var