gamze08 biz ilk hipp combiotic kullanmıştık ve bebeğimde inanılmaz kabız yaptı ve sürekli kusuyordu bizde sma comfort aldık ve 3 haftadır çok güzel yiyor kabız da yapmadı kusma da kalmadı. 2 gün boyunca kaka yapamamıştı hipp kullanırken ve doktorumuz yeni geçtiğimiz sma mamasına bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı koymamızı ve içirmemizi söylemişti denedik ve sonucundan da memnun kaldık o günden beri hiç kabızlık sorunu yaşamadık. Doktorunuz ile görüşerek zeytinyağı damlatabilirsiniz, eminim iyi gelecektir.