minervadefne Merhaba ayy 2 aylık olduk gazla uğraşıyoruz 3 tane damla değiştirdik en son zinco iyi geldi son 1 haftadır gece 10 gibi sancısı tutuyordu ağlıyordu falan neyse tam rahatlamıyordu masaj banyo her gün düzenli hepsini yapıyorum bugün rezene ve kimyon aldık onu içtim akşam üstü 1 bardak içtim sadece çocuk şu saat oldu duramıyor gazdan tam uyuyor ağlayarak geri uyanıyor yani ilk kullanımda başına gelen var mı kullanmaya devam edeyim mi rahatlasın derken perişan oldu çocuk 🥺
ela2103 minervadefne nurse harweys colex şurup bizi kurtarmıştı bende bebegime denemedigim gaz damlasi bitkisel caylar kalmamıştı kendim icip ona da verdigim oluyordu ki suan 4 ay 10 günlük hala yememe icmeme dikkat ediyorum zap zayif kaldım aman gaz yapmayan seyler yiyeyim diye hala da gaz sorunu yaşıyoruz ama ilk zamanlari gibi degil suan uyku sorunu cekiyoruz 3 haftadir uyku yok desem yeridir allah sabır versin
Tecrubesizaile0334 minervadefne sakın vermeyin bizdede aynısı oldu duran bebeğim içtikten sonra 3 saat hiç susmadı ve ıkınmaktan helak oldu bağırsakları uyarıyormuş bizde yan etki yaptı nurse harweysin şurubu baya rahatlatmıştı
mutluanned Ben rezene, tane kimyon, papatya üçünü aktarda karıştırıp günde 3 kupa demleyip içiyordum. Çok çok iyi gelmişti şükür. Sizde bir deneyin bence sebebi başka bir şey olabilir kimyon gaz sancısını hafifletir aslında ama
minervadefne mutluanned aksine bağırsaklarından ses geliyor bir damla da aynısını yapmıştı rahatlasın rahat uyusun dedim çocuk rahatsız oldu bir bardağa ne kadar koydunuz peki 1 tatlı kaşığı demiş aktar ben karıştırdım ikisini bir kapta 1 tatlı kaşığı koydum
mutluanned minervadefne ben bir kahve kupası gibi kupa için 2 tatlı kaşığı falan koyuyordum hepsini karıştırdım bir kavanozda muhafaza ederek tükettim çok iyi gelmişti doktorunuza da bir danışın isterseniz. Bir de hareket çok iyi geliyor bacaklarını ileri geri yapıp gazını çıkartıyorduk. Merak etmeyin biraz zaman sonra biter gaz sancısı kendinizi üzmeyin, strese sokmayın. Bebeği gaz sancısı çekerken ağlayan biri söylüyor bunu😅 Ve ben masaj da yapamazdım küçük diye korkardım eşim yapardı. Duş da iyi gelebilir canım. Sağlıkla büyüsün inşallah 💖
minervadefne ela2103 o damlanında şurubu iyiymiş sanırım olmadı onu da deneyeyim 🥺 bizim uykusuzluğu geçtim de çok canı acıyor belli yani gazını çıkardı kakasını yaptı ona rağmen rahatlamadı inşallah en kısa zamanda rahatlar bebeğiniz 🥲
minervadefne mutluanned hemen hemen aynı boyutta bardaklar bende fazla mı koydum acaba dedim 🥲 hiç korkmam o konuda masaj olsun hareket olsun hep yaptırdım her gün banyoda yaptırıyorum da işte ilk kızımda yaşamadık bunları gazı vardı ama bu kadar değildi şimdi bi afalladık eşimle böyle olunca hemen ne duysak koşa koşa alıyoruz 😂 amin inşallah hepimiz sağlıkla büyütelim 🤲🏻💖
dryglgl Rezene dna hasarı yapabilir diye önerilmiyor artık son çalışmalardan sonra faydasının da psikolojik olduğunu söylüyor aynı çalışmalar bunu paylaşmak istedim bunun dışında anne olarak tecrübem ılıktan bi tık daha sıcağa yakın su doldururdum kovaya karnını ve alt kısmını kovaya sokardık öyle oynatırdık biraz o baya iyi geliyordu ama asıl fayda gördüğüm konu tuvalet iletişimi oldu prema sundari tuvalet iletişimi videolarını bir izleyin vaktiniz varsa daha iyi olur vaktiniz yoksa da şöyle anlatmaya çalışayım özellikle kakasını yaptığını anlayabiliyordum ben çişini anlayamıyordum tuvaletini yaptığını anladığın an sanki alaturka tuvalete oturur gibi bacaklarını tutup lavaboya tutuyordum kakasını o şekilde yaparken gazı da çıkardı baya rahatlardı kesinlikle bunu öneririm bir deneyin
minervadefne dryglgl aaa gerçekten mi karıştırdım bende iyi geliyormuş diye 🥺 izleyeyim onları da evet çok ıkındığında anlıyorum oda alıştı sanırım tuvalete oturtur gibi tuttuğumda yapıyor çoğu zaman kakasını ama tam rahatlamasını beklemiyorum zaten de sürekli ıkınıyor yine de
minervadefne linaaaaaaaass bende ilk kez içtim ama daha çok rahatsız etti alışır mı acaba devam etmeli miyim bilemedim
dryglgl minervadefne kucağınızdayken tuvaletini yaptıktan sonra hafif hafif zıplar gibi yapmayı deneyin bir de inşallah faydası olur 🥹
mutluanned hasmelad O kadar yılmıştım ki gazdan içiyordum valla hiç bir zararı da olmadı sabah öğle akşam içiyordum muhakkak
minervadefne Tecrubesizaile0334 kimyon ve rezene mi? Bebeğe vermedim ben içtim sadece damla olarakta bi o kaldı almadığım 🥲 son çare onu da deneyeceğim ama zinco rahatsız etmedi bizi
14032 minervadefne kimyonu yemeklerinizde de kullanabilirsiniz ben öyle yapmıştım sütten geçtiği için çok rahatlamıştı
minervadefne 14032 evet kullanıyordum zaten severim de baharat olarakta ama çok gazı var o yüzden içerek denemek istedim 🥲
minervadefne mutluanned belki denk gelmiştir bizimki bugünde deneyeceğim bakalım inşallah rahatsız etmez faydası olur