sagkalp bende zamanında kınadım başıma geldi işte. Lisedeyken bi arkadaşın annesi ilk geceden hamile kaldım diyince e cahillik olurmu öyle şey deyip şaşırmıştım. Oluyormuş. Ben evlilikte falan yaş farkına çok karşıydım. Çok büyük laflar ettim ama eşimle aramda 9 yaş var. Hayat işte karşına çıkartıyor hep. Şimdi hoşlanmadığım birisini yada birşeyi gördüğümde kafamı çeviririm ki kendimce konuşmayayım. Başıma gelmesin.