Nur1734 taa ahahahahaa benim ki bebek istiyor bugün tamam desem kabul eder ama kızım 25 aylık daha biraz büyüsün kendini ifade etsin istiyorum 4 yaşına geldiğinde ikinciyi düşünürüm bende tabiki kaza vs olmazsa
Nur1734 taa bilmiyorum 🤷♀️ hiç gerçekten bende anlayamıyorum 🤣 sen Bağcılar da mı oturuyorsun biraz profiline baktım da
hilaaldaban Nur1734 ya doğumdan sonra gecikiyor mu ben kırkım bitikten sonra oldum ama ikinci reflüyü olmadım daha ya emziriyorum normal mi insan korkuyor
Nur1734 hilaaldaban bende 40 ımdan sonra bir hafta sonra oldum hemen o zamanlar düzenliydi birkaç ay sonra düzensizleşti benimde bilmiyorum canım kaç gün geçti senin Şuan
Nur1734 hilaaldaban biraz bekle belki gelir canım düzensiz olması normal demişlerdi bana ama istersen doktoruna yinede bir sor tabiki daha iyi bilirler