taa test yaparsan bana da haber ver canım bende yazarım benimde 2 yaşında bebeğim var bende zorlanacağım diye 4 5 sene istemiyorum diyordum ama tabiki hayırlısı ve çok ta stresli olduğum için geçiktiğini de düşünüyorum ama bugünde olmazsam yarın ilk iş test almak olacak benimde