Benim ikizler de bana düşkün değillerdi hiç anne olsa da olur olmasa da gibi bi yere gittiğim zaman beni aramazlardı 21 aylık olduktan sonra aşırı düştüler bana birden şimdi odadan çıkıyım hemen peşimden babaları hadi gelin gidelim der yok illa anne bebek arabasını babaları sürer yok anne iyi bişey değil bu kadar olması ne oldu birden bende anlamadım. Yeni anladılar herhalde anneleri olduğumu halbuki 7/24 ben yalnız başıma ilgileniyorum 😀