yakisiklinin_annesi Ay Allah aşkına keyfini çıkarın. Aynıııı sizin gibiydim ama şuan öyle bunaldım ki. Geçen eşimle konsere gittim 1 saat sonra ağlamaya başlamış. Annemle ablam durduramamış. Asla ben olmadan durmuyor, babası olsa yine daha iyi durur ama biz eşimle baş başa hiç bir şey yapamıyoeu. Şuan 22 aylık, 1.5 yaştan sonra bana felaket düşkünleşti. Sizin bebişin aylarındayken arkamı dönüp gitsem asla bakmazdı aramazdı beni, herkese gülümser kucaklarına giderdi