zeynep865 eşim bişey alırken iyice araştırmadan almaz zaten 7/24 binecekleri bişey de değil . Bi de araştırırsanız her markaya her ürüne kötü yorumda çıkar iyi yorumda. Direk aa bu çok kötü kesinlikle alınmaz diyemeyiz. Bütçe meselesi tabi uygun olsun dersen bu var her Paraya ürün var . Parası olan 50 binlik alır hani . Şimdi sen pilsan aldığın için en kaliteli onu görüyorsun normal olarak 😁 ama şikayet vara girersen pilsanın da kötü yorumları vardır. Pilsanı da biliyoruz ayrıca aynı dolu marka gibi piyasa malı çokta şee etme 🤣