ak1905 Kızlar iki kişilik uygun fiyatli akülü araba arayisindayim bı kaç ay sonra alabilcem ama şimdiden araştırıyorum 4.5-3 yaş cocuklarim binicek çok fazla butce ayiramiycam ama çocuklar çok istiyo gönülleri kırılmasın istiyorum mahallede bindiricem
sweetangell ak1905 3-4 gün önce dolu marka aldık 6 bine gayet kaliteli hiçte öyle hemen kırılacak bi plastiği yok
Nrkzy ak1905 dolu almıştık ama bizim oğlan yaktı arabayı pedalına çok bastı plastiği biraz dayanıksız çarparsa hemen kırılıyor bilginize
Ezgim0 ak1905 pilsan ranger modelleri var çok sağlam plastik ve büyük modeller var indirimde yaklarsanz uyguna alirinsiz indirimsiz pahalı biraz dayısı oğluma hediye almış ama daha oğlum 11 aylık anca 3 yaşında kullanılır o derece büyük 35.50 kilo taşıyor ben bizzat test ettim 😇
kasimonbes ak1905 bugün aldık Audi Q8 marka çok sevdi çıkmıyor içinden Şuan ebebekten aldım çok pahalı evet ama sanırım perşembeden cumaya indirime girecekmiş öyle dediler takip edin isterseniz. Müziği var kanka ile telefon da bağlanıyor çok sevdim 12v almaya dikkat edin
ak1905 Dolu marka var 9bin TL fiyatı ama plastiği çok kalitesiz ev ufak biseyde kırılacak yorumları var 😔
Nrkzy sweetangell biz Ride on modelini almıştık oğlum bir iki duvara çarptı kırıldı hep en sonda yaktı arabanın motorunu
Evaninanasi sweetangell bir duvara çarpma ile en alttaki plastiği kırıldı yani ever dayanıksız parçaları var ama dolu store da tüm parçalar eksiksiz satılıyor ve kırılan parça rahat takılacak bir parça. Biz o yüzden sorun etmedik ama hemen kırılıyor gerçekten
ak1905 sweetangell iki çocuk binebilir mi peki şuan gördüm canlı olarak iki koltuk ama mümkün değil iki çocuk sigimiyo
sweetangell Evaninanasi doğrudur bilmiyorum yeni aldık yani bana kalitesiz gelmedi . Tabi ki çarpınca her plastik kırılır
BirAnneBirBebekkkKk Dolu’nun a101deki sahara modelini aldik gayet sağlam geniş ve uygun fiyatı 5999 çok binmiyorlar sonuçta
Deletedmom_106 ak1905 Pilsan tery bery. Ben alacaktım amcasıyla yengesi hediye aldılar biraz fiyat ama çok kaliteli . Kuzenimin oğlununda vardı kızımla yan yana biniyolardı kızım 3 kuzenimin oğlu 5 yasında
Ardenaden ak1905 wala iyisni almak lazim bn e bebekten audi Q7 aldm kirmzii 2 senedir sukur tas gbi iki kiside rahat sigiyor kizm arkdsoyla biniyordu
Ezgim0 ak1905 iki kişilik modeli var canım kesinlikle tavsiye ederim kardeşim e bebekden İnternet üzerinden aldı çok da sağlam geldi bisey olmamış tavsiye ediyorum kaliteli çok ve büyük 7.8 yaşa kadar kullanır yani o derece büyük