helinsila çok teşekkür ederim 🫶🏻 oturması sıkıntı değil aslında sadece eli oraya gittiği için acıtabilir diye. Yine oturur eline dikkat edersiniz mesela. Tabi tüm bunlar için siz de bilgi alırsınız ki yanlış bir şey yapmayın canı acımasın 🥲 sonda kötü değil bu arada çok büyük kolaylık sürekli bez değiştiğinizi ve çiş yaparken canının yandığını düşünmektense kolaylık olduğunu düşünün daha iyi, şahsen ben doğumda takıldığında bile rahatlık diye düşünmüştüm 🤭 riskle alakalı anestezi doktoru bi kağıt imzalatıyor orada tüm bilgiler var risk düşük ama bazı bebeklerin deliğinin torbada olduğu dahi yazıyor o daha zordur bence. Çocuk cerrahisi yapıyor sünneti devlet hastanesiydi ama adını duyduğum bi doktora gitmiştim ben size de iletişimi güzel eli hafif biri denk gelir inşallah. Biz de zaten bi muayenede bi ameliyat sonrası kontrol ve pansumanında gördük doktoru sadece yapacaklarımızı söyledi bitti. Hastane sürecinden sonra insan bi rahatlıyor eve gelince ama bir de sargı kolay çıkarsa her şey tereyağından kıl çeker gibi olur 🙏🏻