tubasd israfın önüne gectim. Mesela özellikle bebek ürünlerini millete görüp alıyordum. Ama şöyle bir bakıyorum. Bunu evde de yapabilirim veya buna ihtiyacımız şuanyok/hiçyok gibi ölcümler yapınca mantıklı düşününce vazgeçiyorum çünkü bende heves var başkasında gördüğüm şeye çok özenirim. Kiyfet almayı çok severim ama dolap dolu neden alayım ki bakılorum çok güzel 3 gün düşünüyorum sonra kendi elbiselerime bakıyorum ve gercekten gereksiz olduğunu anlıyorum onu kaydedip bayramlarda alıyorum o kiyafeti