Merhaba kızlar 3 ay boyunca dişimizi sıkarsak kredi borcumuz bitiyor, yani ağustos eylül ekim. Bebeğimin eşimin ve benim hiçbir eksiğimiz yok giyim bakım ürünlerinden, mutfak gıdamız var baya ama meyve sebze stoklanmadığı için haftalık alınıyor bunun dışında mesela siz nasıl tasarruf ediyorsunuz? Bütün önerilere açığım, sürekli birşeyler çıkıyor biz kadınlarda da biraz alışveriş sevme şeyisi var malum 😂😂 ama dişimi sıkmak istiyorum kızlar önerileriniz varsa zevkle dinler ve uygularım 🫶🏻🌸