Ayssytrk
ah keşke vermeseydiniz ateş düşürücü 38 e kadar aşı sonrası normal kabul edilir
malesef ebelerde çok bilinçsiz ve güncellenmemiş bilgi aktarıyorlar bizim aile hekimi ebemiz aşıdan önce verin öyle gelin ateş düşürücü demişti çocuk doktorumuzu arayıp sorduk kesinlikle vermeyin aşının bir manası kalmaz cevabını aldık 38 e kadar normal sonrasındada ılık duş eklem yerlerine ıslak bez yapabilirsiniz demişti 18 aylığız henüz hiç ağrı kesici ateş düşürücü kullanmadık