KLORAK yok kolay kolay antibiyotik vermiyorum zaten hatta calpol bile mecbur hissetmessem vermeme taraftarıyım.ama akşama kadar baktım ateş geçmedi 37,8 oldu dedim yükselecek heralde birazcık verdim.onda bile vicdan azabı duyuyorum ama korkuyorum da ateşten 😢