Merhaba kızlar.oğlum 8ay 29 günlük.6,5aylıkken ilk dişi patladı 20 gün sonra da diğeri.şimdi üsttekiler geliyor sanırım bu ara çok huysuz.dün gece pek uyumadı çok huzursuzlandı ağladı emmek istemedi sürekli gezdirdim salladım.bugün hafif ateşi çıkıp iniyor 37lere çıkıyor sonra düşüyor kendi.ama sol burun deliğinden de gün içinde 2-3 kez burnu aktı öksürük yok.sizce diş ateşi mi yoksa hastalanıyor mu? Çok tedirginim.birde 6,5 aylıkken ilk dişi çıkan arkadaşlar üsttekiler kaçıncı ayda çıktı sizlerin?