Doktorum ve ebesi verilir diyor, bir çok kaynakta mama içiyorsa verilmesi gerek olduğunu yazıyor, kimisi de verilmesi uygun değil diyor bir çok arkadaşta paylaşmış şimdi inanın kaldım arada. Ya su vermezsem susuz kalırsa diyorum, su verirsem zarar görürse… kafam daha çok karıştı