6 aydan önce bebeğinizin suya ihtiyacı yok. 6 aydan sonra 1 yaşa kadar da aman aman bir su içmesini beklememeniz gerekir. Havanın sıcaklığıyla suyun ilgisi yok. Mamayla besliyorsunuz, mamayı suyla hazırlıyorsunuz. Kendinizle bir tutmayın. Onların böbrekleriyle, mide kapasitesiyle sizinki bir değil. Araştırmanızı öneririm.