milletsanakanalizemiolacak 4 aylık bebeğim var ve ataktayız. Çok zorlanıyorum aşırı huysuz. Ama size tavsiyem atak haftalarını takip etmeyin. Bence bilmemek daha iyi. Bilince anne stres olmaya başlıyor ha geldi ha gelecek diye. Bu streste hem süte, hem bebeğe hem de enerjimize yansıyor. Ben şahsen huysuzluğu ve uyku problemi bir kaç gün sürünce araştırıp baktım. Birde her bebek farklı o yüzden belki sizin bebeğinizde çok hissedilmeyecek. Önceden kendinizi strese sokmayın🥲