Çoğu postta atak haftası diye okuyorum artık ilk kızımda bu tarz uygulamalar yoktu yada ben bilmiyordum kolik ve 2. Yaş sendromu dışında birşey yaşamadık şuan 2 ay 14 günlük bebeğim var ve ataklar beni korkutmaya başladı nedir yahu bu atak ne zaman başlar hangi aylarda olur ne zaman düzelir aydınlatın beni güzel annelerimiz bu bebeğim de kolik ve ben atak kaldıramam 🤣