Basaksmrdyn Benim kızım da öyleydi influenza virüsü kapmış şimdi ilaçlardan sonra geçti onu da değerlendirin derim ya da mikroptan da olmuş olabilir.
Ayse-1987 Canangnr bu durumu ben yaşasaydım doktora giderdim doktor bana ilaç yazmaZdı. Eczanede doktor yazmadı diye reçetesiz ilaç satmıyor kuzu kuzu süt damlat derdi gönderirdiler 🤷♀️
Canangnr Ayse-1987 Birde orda isteğe bağlı sezeryanda yapmıyor değil mi bir arkadaşımız bu sebepten bebeğini kaybetti günü geçmişti ama illede normal doğumu beklediler bebek kakasını yemişti 🥺
barbarosunannesi Gizemyksel biz topsin göz damlası kullanmıştık ama doktora göstermek gerek geçmiş olsun
Mevadad Gizemyksel gözleri silmeyin. eczaneden serum alın gözüne damlatın yunuşasın. gözpınarlaeına masaj yapın
Yagizyigit84 Benim oğlumuda oldu 1 aylık şuan damla kullandık doktor normal olur dedi ılık pamuklu birşeyle temizle masaj yap su mutlaka içme suyu olsun bi sabah kalktık şükür geçmişti 🙏çok geçmiş olsun
Ayse-1987 Canangnr çok üzüldüm yapmıyorlar doğum anında işler ters gidene kadar normal doğumla ilerliyorlar bende 23 saat te doğurdum keside atıp işi hızlandırmadılar yırtıldı cıktı çocuğum ben doğum hikayelerini okuyorum 2 ikindim cıktı diyor ben 6saat ıkındım 😃🙄🙄