Ayse-1987
Banada söyleneli 1 yıl oluyor sanırım hatta doktorumuz sakın yapmayın dediğinde annem çok şaşırmıştı ki banada çok tavsiye edildi çevremden bunu Almanyada yapıyor olmaları riski ortadan kaldırmıyor ilaç dediğimiz basit bir temizleyici zaten içinde organizma barındırmıyor emin olun ben ilaca sizden daha karşıyımdır sezeryan sonrası tek bir ağrı kesici dahi almadan kızlarımınkendim alıp emzirdim ama göz damlası inanın göze damlatılan anne sütünden kat kat daha mahsum
siz tabiki yine hekiminizi dinleyin